Alla hjärtans dag!!!

Igår blev Line sämre. Fick åka in till familjeläkarn på kvällen efter att hon i stort sett gråtit hela eftermiddagen, vägrat äta och sova. Hon höll sej för munnen så vi förstod att det var nåt med halsen. Det visade sej att hon hade virusblåsor i halsen utöver febern. Även tyckte läkarn där att det lät lite som krupp. Läkare och läkare...vet nästan inte om jag vill kalla henne det, hon vi träffade och även sjuksköterskorna där tyckte jag var helt amatörmässiga. Snurriga, förstod inte hur "inhalatorn" fungerade för det skulle de prova först och sen fattades det grejer. Sen somnade Line i min famn, helt slut och då frågade de mej om jag tyckte att de skulle strunta i att inhalera eller inte.....????? Hur ska jag veta....så vi fick åka hem med en flaska mollipect och med orden "åk in till akuten om det blir värre"...men Line sov bra hela natten och vaknade inte förrän vid halv tio i morse. Jag vill bara att hon ska bli bra nu!!!!!!!!


Line har fått en kusin och Petter har blivit morbror igen...Elin och Magnus har fått sin tredje pojk!!! Han är såååå söt och jag längtar tills vi får åka och hälsa på. Stort grattis till er!!!

Även ett stort grattis till Lines farbror och Petters bror Anton som fyller 20 år idag!!! Hipp hipp hurra!!!

Ha en bra Alla hjärtans dag!!

Kommentarer
Postat av: marina

åå stackars lille Line! hoppas de ger sig snart! ha en bra allhjärtansdag iaf!kram marre!

2009-02-14 @ 11:41:34
Postat av: Anonym

Ja du, jag ger inte mycket för de där familjeläkarna här uppe...Men hoppas verkligen att Line blir frisk snart så hon kan vara ute i snön och busa nu när det är så fint väder.

Ha en fortsatt trevlig kväll!! Kram

2009-02-14 @ 19:32:28
Postat av: Sandra

Det var jag som skrev det förra...namnet kom vist aldrig med...:)

2009-02-14 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback