Elaka doktor...

Precis käkat kebabbåt...det bästa jag vet när det är dags för hämtmat. Jag som skulle vara nyttig.............!

Idag var vi till BVC på Lines 18 månaderskontroll. Line tyckte inte alls att det var skoj..började gråta när hon skulle läggas ner och mätas och när hon fick sprutan skrek hon. Stackars liten....! Sen var hon jätte trött eftersom hon inte sovit nåt på förskolan. Hon hade som så många andra gånger bara legat där på madrassen och klappat händerna...super pigg och inte alls sugen på att sova. Vi har bestämt nu att Petter ska hämta henne tidigare så hon får sova hemma istället. Eftersom hon vaknar så sent på morgonen är hon inte riktigt trött vid 12 tiden när de lägger henne på förskolan. Vi hoppas att det kommer fungera lite bättre!

Annars är jag rätt trött idag efter en tidig morgon plus att Line vaknat då och då i natt! Har duschat och sitter i morgonrock...ska lägga mej i soffan nu tror jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback