Lite om idag

Idag började en elev från barn och fritidsprogrammet hos oss. Hon ska göra sin 5 veckors praktik hos oss och jag ska vara handledare. Skoj att ta emot elever och vi har haft turen att få så bra elever varje gång. När jag var på Brinellskolan för ett elevinfo så var det många minnen som kom över mej. Har inte varit där på evigheter så det var skoj att gå i gamla korridorer igen...

Idag efter jobbet tog jag en sväng till gymmet....LÄÄÄÄÄÄÄNGE sen jag var där och det var faktiskt ett kärt återseende. Kändes härligt att bli lite svettig. Känner mej duktig nu..... :-)

Line stackarn har feber....igen...men det kan bero på sprutan hon fick förra veckan, vi hoppas på det så det är nåt som snart går över!

Nu ska jag ta plats i soffan och där kommer jag ligga resten av kvällen!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan gymman..jag tycker de är kul o läsa din blogg också....jag e full av bus haha..jag bor på forsbaksv 10 73746...skulle jag få låna negativen från finland också eller?? krams!

2009-02-10 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback