!!!!

Saab går i konkurs, seco gör sej av med ännu mer folk...varsel, varsel, varsel....ÖVERALLT.....alltså man undrar ju vad som kommer hända med världen, sverige? Mitt jobb känns ganska så tryggt just nu men vad händer om det fortsätter så här...? Usch vill inte ens tänka på det!

Mamma var hit och hälsade på. Hon var så glad över att Line var sitt gamla vanliga härliga jag igen... klart mormor varit orolig över sin lilla tjej!!! Helt otroligt vilken omvändning på så kort tid. Igår skrek Line mest hela tiden. Var hon inte  ledsen så var hon arg. I dag har hon skrattat och även ätit riktig mat....HALLELULJA!!!!

Okej...inbjudningskorten till inflyttningsfesten har skickats...vi har bjudit en hel del med folk...så många att jag inte vet hur vi kommer få plats..men men det är ett senare problem...kul ska det bli iallafall och jag hoppas att alla våra vänner vill komma!!!! Måste ju kicka igång huset ordentligt...här är det nog länge sen det var riktigt livat!!!!



Line och mormor kollar på bolibompa!!! och nallen oxå såklart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback