Från mitt mammahjärta!


Ingen kärlek är starkare än kärleken till sitt barn...

Ibland när jag tittar på Line. När hon sitter i soffan, koncentrerad på bolibompa. Eller när hon sitter på golvet och leker, eller äter mat och helt plötsligt skrattar åt något. Så kan jag bli helt förundrad över att hon är min dotter och världens lyckorus kommer över mej. Jag är så stolt över min lilla tjej som kan och lär sej så mycket. Över hennes otroligt härliga humör och sätt att vara. Hon är en sån speciell liten människa och det finns verkligen inte ord för hur mycket hon betyder för mej....

Jag älskar dej Line!!!

Kommentarer
Postat av: Emma Windestål

Hej !:D Tack för julkortet det var jätte gulligt på Line.Saknar er hoppas ni kommer snart.Det är ju inte långt kvar tills Elin får en liten småtting till:) Ge petter och Line en kram ifrån mig! Och ett.Grattis i efterskott till Petter föresten!

Postat av: Camilla

Fint skrivet! Förstår precis hur du känner!:-)

2009-01-16 @ 17:04:39
Postat av: Sandra

Kan skriva under på det där jag med. Väl formulerat Mari!

2009-01-16 @ 18:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback