Jobbat idag!

I morse var man tillbaks på jobbet igen...tog en promenad dit och var där redan kl. 06:00...jag som aldrig brukar vara där före jag börjar...snarare någon minut efter.....06:16 eller ibland senare än så....
Men idag var jag på plats och väntade in barnen...det kändes helt okej när jag väl var där. Varför kommer denna jobbångest? herregud man ska ju jobba tills man blir pensionär...det blir mycket ångest det!!! Så onödigt!!!

Såååå härligt att gå upp till Line när hon vaknat från sin vila...hon blev så glad över att se mej!

Vi tog en promenad och sen hamna vi såklart i hammocken. Line ska alltid upp i den när vi är ute här på tomten. Så på en filt satt vi där i mörkret och gungade,,,hon var super nöjd!! Tänk så härligt vi kommer ha det där i sommar!!!! :-)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Kolla på Australia. Den är verkligen bra!!

Och det bästa var nästan att jag gick gratis. Jag och mamma fick två biobiljetter var i julklapp genom jobbet 2007...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback