Mätt!!!

Har precis vräkt i mej hemlagad pizza! Mums va gott det var...Nu väntar en lugn och skön kväll i soffan med Petter. Mysigt!!! Jag älskar fredagar..........

Öppet hus i morgon. 9-12 ska jag vara på jobbet och förhoppningsvis kommer det lite folk....vi har fixat och donat inför detta så jag blir lite besviken annars.....



I morgon kväll ska jag hem till Lisette för att fira hennes födelsedag/ inflyttning och examen!!! Mycket att fira så det blir nog en lååååång kväll med tjejerna! Skoj!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gott med lite hemlagad pizza =)

Ja jag ser verkligen fram emot morgondagen....ska blir såå kul att träffa alla brudarana och se hur Lizette bor. Ha en fortsatt mysig fredagkväll!

Kram kram

2009-01-30 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback