Så fint!!!

Jag och Line var hem till Lisette och Micke med en inflyttningspresent..lite sent men men.... Så fint de har fått....och deras kök....I LOVE IT!!!!!! Såååååå fint!!! Ska bli riktigt skoj med en kombinerad födelsedags/inflyttnings och examensfest där i slutet av januari. Så duktig Lisette som är klar med sin utbildning nu!!! GRATTIS!

Line tyckte det var skoj att springa runt hemma hos dom och spana på alla saker. Speciellt Mickes verktygslåda var intressant....många farliga saker där men hon fick låna några saker som var barnvänliga! :-)

När vi kom hem fick hon ett rejält utbrott....skrek som en galning när jag tog hennes snutte och skulle sätta på henne pyjamasen...en hel dag utan vila då blir det lätt så, hon ville nämligen inte sova på förskolan idag!!! Men nu sover hon sött iallafall!!!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Den killen dog för att han inte ville leva längre tyvärr...



Jag var bara ledig 23/12 och 2/1 så det var inte så svårt att börja jobba igen! :)

Har fått en ny kollega nu i måndags (hon är även min granne)... får även en ny kollega den 1 februari... Nedskärningar och omorganisation... Så det är lite rörigt just nu. Mycket att sätta in dom andra i och så, men det går bra!

Postat av: marina

vad roligt kusin att du läser min..visste inte att du hade men nu vet jah=) hoppas allt e bra med er..kram!

2009-01-14 @ 19:56:11
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback