Härligt...

är det att vara ledig....vill aldrig börja jobba igen känns det som....iallafall inte än på några veckor. Tyvärr är det dags på torsdag. :-(  Dagarna går alldeles för snabbt nu.....

Och vädret...det är ju kalas. Va nyss ut på en promenad med Line. (skickade ett smsinlägg men de dröjer väl innan den dyker upp) och så var vi ute här på gården en stund, men Line tycker att det är lite jobbigt med alla kläder eftersom hon har svårt att röra sej ordentligt....

Senare idag ska vi träffa Mamma, Lasse, Bodil och Matilda på stan för en fika på Vallonen. Vi får säga hejdå till dom i dag för i morgon åker broder och familj hem till Malmö igen. Det har varit roligt att träffa dom och Matilda och Line har haft så skoj tillsammans!

2009????

Undrar lite vad 2009 har att erbjuda. Det jag hoppas mest på är att det ska ordna sej med jobb för Petter och att vi hur den än blir har råd att åka utomlands nu i vår/sommar. Det har varit våra planer och jag längtar verkligen efter att få resa någonstans...
annars vill jag mest umgås med min familj, mina vänner...se Line växa upp och göra roliga saker tillsammans med henne, greja med huset så det blir ännu finare än var det redan är. Jag ska ta tag i träningen igen, börja läsa dom böcker som ligger och väntar...

Det är mina mål inför det nya året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback