Nån som vill hjälpa till?????? Snälla....

Va till Skinnsberg och åt tacos....mumsigt som alltid!!! Och mätt blev jag...som vanligt!
Annars idag tog jag en promenad innan frukost, den fjärde promenaden denna vecka...duktiga jag... :-) Sen tog jag mej i kragen och började tvätta fönster. Jag hann med 3 st fönster sen började det att regna...bara 10 kvar nu då....eller 11 om jag räknar med det lilla fönstret på toaletten. 14 fönster........FATTA!!!!!!!!!!!! Dessutom är alla fönster dubbelfönster som man även öppnar och tvättar på insidan........................jag mår dåligt bara jag tänker på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hjälp.......................................

Kommentarer
Postat av: petra

Fy fan.... låter inge vidare kul! Har ångest när jag ska tvätta mina få fönster! Lycka till vännen!!

2009-07-20 @ 06:28:01
Postat av: Sussie

Jag HATAR att putsa fönster!!! Har en massa flugskit på våra nu och det var inte längesen jag putsa dom, suck nu inväntar jag att flugperioden är över, typ till oktober nån gång haha... kram på er

2009-07-20 @ 13:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback