Vårterminen lider mot sitt slut............



I måndags var vi till hedkärrasjön och badade. Bryggan var roligast tyckte Line!


Nästan nyss hemkommen från jobbet. Satte mej ute för att sola och läsa men kände efter en stund att jag var tvungen att pausa lite från solen. Jisses va varmt.... men jag njuter och bävar för att det ska bli dåligt väder nu nästa vecka när jag går på semester..en kollega pratade om 15 grader och regn på måndag och jag hoppas verkligen att det inte blir så illa på min första dag.

Senare idag kommer min broder och hans familj till Skinnsberg för att vara här i några veckor. Kul kul!!!!

Annars i veckan har Petra varit hit och klippt mej. En bit kortare blev håret och jag är så nöjd. Inte lika nöjd blev jag med slingningen som jag gjorde senare på kvällen...såg ut som en viss person som jag alltid skrattar lite åt bakom ryggen för hennes val av färg....No name...så det var bara för Petter att dra iväg morgonen efter och köpa en mörkare hårfärg..så istället för ljusare som jag hade tänkt så blev jag mörkare. Så kan det bli!!

Bara 2 dagar kvar att jobba och i morgon kväll firar vi på jobbet det genom att gå till hamnkrogen...

Kommentarer
Postat av: petra

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig!! =) Skönt att du är nöjd med klippningen iaf! =) Hoppas ni får det trevligt på hamnkrogen och att du får en toppen semester! kram

2009-07-02 @ 08:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback