Trött i skallen....

Hemma och har helg...! Konstigt nog känns det som att jag verkligen behöver det trots att jag nyss varit på semester. Men vissa dagar är mer krävande än andra. Och idag var det en sån dag. Ni som tror att det vi sysslar med är "bara" barnpassning vet inte vad ni pratar om.... älskar mitt jobb men ibland är det jobbigt, tufft och man känner sej otillräcklig.

Ska iallafall njuta av 3 dagars ledigt nu...såklart har jag tagit ledigt på Lines födelsedag på måndag! Det är hennes dag och då är det med henne jag vill vara!

Nu väntar jag på att hon ska vakna från sin vila så vi får kramas lite :-) !!!


Kommentarer
Postat av: Ulla-Caisa

Hej!!! Efter tjugo år i barnomsorgen minns jag!

Här regnar vi snart bort.Kristian har cyklat vätternrundan i natt!!!!!över 2 tim. snabbare än förra året. Mor är stolt....Ha det gott!KRAMAR.

2009-06-13 @ 11:37:04
Postat av: Mari

Ja, visst är det trist med allt regn!!! Här regnar det oxå hela tiden så man undrar ju var sommaren är någonstans?!?! Duktig han är Kristian... han är med på det mesta,,,!!



Gulligt av er att skicka paket till Line...det får hon öppna i morgonbitti!! 2 år...knappt jag kan förstå det. kram på er!

2009-06-14 @ 12:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback