Lycka!

Lönen är på kontot, det är helg, fint väder...mycket bättre än så kan det nästan inte bli!!! :-)

Men en sak irriterar mej dock...såg en film nyss och tackvare framsidan på fodralet som jag såklart tittade på innan vi satte på filmen så kunde jag ganska så snart lista ut vem som var mördaren....! Snacka om oproffsigt eller är det bara för att jag är en hejare på mordgåtor som jag förstod hur det låg till??!?!?!

Jag måste såklart som alla andra bloggare kommentera Michael Jacksons död. Jag blev lite chockad när jag hörde av Petter vad som hade hänt. Inte för att det var HELT oväntat att han skulle dö ung, jag tror inte att han levde ett så sunt och bra liv. Men för att han så länge man kan minnas varit en riktigt stor person inom musiken...jag har väl aldrig riktigt diggat honom men haft kompisar som gjort det. Hans låtar har spelats och mycket har sagts om honom. Sånt här går bara inte obemärkt förbi en.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback