Dagens...

Dagens humör: Glad
Dagens mående: Bra
Dagens borde: Köpa en jacka till Line som tål regn och smuts, det är gjort nu.
Dagens frisyr: Ja, inte direkt som frisören stylade till det i tisdags...
Dagens klädsel: Jeans, linne och kofta
Dagens planer: Var att träffa Petter och Line på stan efter jobbet...
Dagens vill ha: Ett par snygga sommarskor...men mina fötter ville ha en storlek mitt i mellan...hm...
Dagens längtan: Sommaren....
Dagens fundering: Orkar jag baka???? svaret på det blev nej, gör det i morgon tror jag!
Dagens beroende: Red bull light
Dagens tråkigaste: Att jag skulle ha tagit en promenad i dag och inte hann med...och nu orkar jag icke...
Dagens tidning: Aftonbladet...alltid
Dagens låt: "Maten har gått sönder, maten har gått sönder, måste laga den"....har man barn så har man...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback