Kväll...

...och det betyder stor längtan efter sängen. Är alltid så trött på kvällarna nuförtiden. Att jag en gång i tiden var en nattuggla som alltid var uppe sent, som alltid var som mest påhittig och full av energi på kvällarna...det är svårt att förstå. Men samtidigt är jag piggare på morgonen nu och det är ju bra....men när det är fredagkväll och man sitter och gäspar vid niotiden, då är det lite tråkigt....man är inte sååå rolig då! Men nu är det torsdag så då är det väl okej att man går och lägger sej...
Snart iallafall...

Händer så mycket med Line nu och jag blir så förvånad ibland att hon kan så mycket. Min lilla tjej börjar bli stor....nu med lite hjälp så kan hon ta av sej vantarna, mössan och overallen. Hon säger nya ord och hon förstår så mycket mer när man pratar med henne. Det är så himla roligt och jag blir stolt över henne varje gång hon gör eller säger något nytt. Samtidigt så visar hon ett humör ibland så man blir alldeles chockad. Hon slänger sej på golvet och skriker....det kan bli världens kris om man gör något som inte passar henne..för minsta lilla grej så rasar hela hennes värld ungefär och man har ibland lite svårt att hålla sej för skratt. Trots hennes utbrott är hon ju världens goaste unge!!!!

Nu : SOVA!!!!!!!!! God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha...ja det där känner man igen, och visst har man det svårt att hålla sig för skratt alla gånger. De små liven, de är bra goa iallafall...:)

2009-03-06 @ 09:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback