Migränet förstörde våra planer idag...

Var tänkt att vi skulle till Avesta och bada. Väskorna var packade, Line satt och åt frukost och efter det skulle vi dra men då helt plötsligt, som det brukar komma så fick jag migrän. Snabbt tog jag tabletter och gick och la mej och anfallet blev inte lika illa som det hade blivit om jag inte hade tabletter att ta men jag blev ändå däckad, fick synrubbningar, handen domnade bort, munnen kändes konstig och så huvudvärken då......låg några timmar men sen var jag rätt pigg ändå. JAG HATAR ATT HA MIGRÄN!!! Bland det värsta jag vet och jag är så glad över att jag inte har det mer ofta än vad jag har, 2,3 gånger per år...men det räcker!!! Så vi får åka och bada nästa lördag istället!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh fy vad det låter jobbigt! Hoppas du piggnar på dig så vi kan ses imorgon!

Kram kram

2009-03-07 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback