Nyfrissad


Klippt, färgat och slingat...! Sen gjorde hon i ordning mitt hår jätte snyggt men efter att ha varit ute i blåsten ett tag så såg det inte lika snyggt ut. Jätte nöjd iallafall. Så himla skönt att sitta där i frisörstolen och bli ompysslad i 2 timmar.

På vägen hem gick jag förbi Lisette på hennes jobb. Pratade lite och sen tog vi sällskap ner till stan där jag mötte upp Petter och Line.

I kväll nattade vi Line utan att ge henne välling. Verkar funka ganska bra för än så länge är det tyst....! Hon behöver ju inte det egentligen...och det är bara skönt att slippa.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud va snygg du va i håret =) KUL!!! Behöver oxå gå till frissan, men men inget jag prioriterar just nu...du minns väl hur det är med pengar när man är mamma ledig....=( Hoppas det är bra med er alla! Stor KRAM

2009-03-17 @ 20:24:49
Postat av: sofie

snöggt!:) går det bra med huset och allt? mkt att göra? krams

2009-03-17 @ 20:59:35
Postat av: Anonym

skitsnyggt Mari!

åh vad skönt det är att bli ompysslad så där, synd bara att de ska ha betalt sen...hahaha

2009-03-17 @ 22:24:43
Postat av: Sussie

Supersnyggt!!! Kram

2009-03-18 @ 09:09:14
Postat av: Magdalena

Snyggt Mari!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback