Ni blir inte av med mej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Självklart kommer jag att fortsätta blogga. Jag komer nog aldrig kunna sluta!!! Bara för att jag är i en uppförsbacke så ska det väl inte vara så svårt att slänga in en bild och några meningar.... det behöver ju faktiskt inte vara svårare än så...! Jag vet ju att det är många som kollar in min blogg, som vill hänga med i framför allt Lines liv, men även i vårt. Lines morbror + familj, Lines "gammelfaster", Lines "gammelkusin", (vad kallar man pappas kusin..hm???), Lines "pojkvän" + familj, farfar + farmor + faster + farbror, Lines mormor och morfar, Faster Emma och faster Elin + familj...mina vänner och övriga som jag vet...rätt många ändå!!!

Så sluta Mari att klaga på att du har bloggtorka...
Nog om det....



Igår var jag och Line hem till Linda och Maja. Tjejerna lekte...kanske inte med varandra men brevid varandra och gärna med varandras grejer!!! Skoj var det iallafall att träffas och sen när det var dags att åka hem blev det kramkalas....(hoppas på att få ett kort på det sen Linda..)

Idag var jag på "uppföljningssamtal" på Lines förskola. Det var skoj att få höra vad hon pysslar med när hon är där och hur hon fungerar. Fick höra att hon är lättsam, känner igen sitt hus på samlingen, tycker om när de sjunger, gillar "dörrstoppen", stannar ofta upp på promenader och tittar på allt möjligt, håller sej lite för sej själv när det blir många barn i ett litet rum, är snäll och säger/gör inget när någon tar nåt ifrån henne.
Man blir som mamma sååååå stolt när man får höra så bra saker om sin lilla tjej!!!

På vägen hem träffade jag på Tessan som jag inte sett eller pratat med på evigheter...så roligt Tessan att se dej idag!!!

Nepp nu har Line vaknat!!! Puss och kramkalas blir det nu.....

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Va skönt och kul att höra att det går bra för Line på förskolan!

Och jag har ingen aning vad jag är till Line... ;)

Postat av: Bodil&co

Va skönt att du kommer att fortsätta blogga:) jag håller med dig att det är svårt att komma på vad man ska skriva... du ser ju resultatet på min blogg händer ju ingenting där fy skäms Bodil.

Vad kul att Line e så duktig på dagis hon e så duktig så:) Lasse är iväg ikväll o Headbangar kollar på Judas Priest.

Kramisar till er

2009-03-04 @ 20:15:21
Postat av: Therese P

Det var roligt att se dig oxå :)

2009-03-05 @ 11:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback