VÅR!!!!

Vilket härligt vårväder det är idag!!!! Jag blir så glad när jag ser snön smälta bort...tyvärr går det inte lika fort som jag önskar men snart är det nog ett minne blott.  I morse tog vi en långpromenad till hembygdsgården och tillbaka. Riktigt skönt var det!

Annmari och moster Inger var hit och hälsade på. Inger var nyfiken på huset så det blev lite rundvandring. Hon tyckte det var fint och jag håller med......:-) satte mej på altanen idag när solen sken och längtade till sommaren. Så härligt vi kommer ha det då, att kunna sitta ute, grilla...det känns som lyx.

Melodifestivalen igår...ja, man blev rätt överraskad när det inte blev alls som man hade trott. Hade hoppats på att HEAT skulle vinna men jag tror ändå att Malena har stor chans att komma långt i eurovision.

Nu ska jag leka med Line....så duktig vår tjej att leka och greja själv men såklart är det roligare med sällskap :-)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback