Dagen...

Line och jag har haft en bra dag, en mysig dag... Line har haft pyjamas halva dagen, vi har legat på en filt på golvet, tittat på barnprogram, lekt och myst...jag har även hunnit med att städa i min garderob, vikt tvätt och vilat. Skönt! Som mest har Line haft 38,3 idag men hon har varit pigg och ätit bra...varit som vanligt faktiskt...!
Ganska skönt att gå omkring i mysbyxor hela dagen, slippa göra sej i ordning och faktiskt bara vara...!

Nu har jag lagt Line och jag käkar tonfisksallad....kanske inte den godaste fredagsmaten direkt men när man inte kan åka och handla nåt så får det bli det som finns hemma....nyttigt iallafall...Lisette var så snäll att hon dök upp här och hämtade filmen vi hyrde igår så den blev återlämnad. Kass film som vi inte såg mer än fem minuter på...!

Petter slutar elva ikväll men i helgen är han ledig...skönt det....

Bara en månad kvar tills Line blir 2 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan inte fatta det...

Hör Line nu så jag lär gå upp..lite ledsen....bye

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hoppas Line mår bättre idag så ni kommer iväg på det roliga ni planerat. Vilgott & Helmer är snoriga o danna och jag har åkt på ryggskott, men är på bättringsvägen =) ha en skön helg och krya på dig Line! Kram från oss i Svedala

2009-05-16 @ 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback