Skönt med lite ledigt!!!

En kort helg nu...ledig i morgon men jobbar fredag...men sen är det helg på riktigt och vi drar iväg till Tibro!
Ska bli skoj!!! :-)

Idag efter jobbet var jag hem till Helena min kollega och sminkade hennes dotter. Rock tema på kvällens studentfest och de behövde hjälp. Inte för att jag är proffs på sminkning men någolunda bra iallafall...! Nu var det ett tag sen jag sminkade andra, förutom min mamma som jag sminkar då och då men annars var det evigheter sen...riktigt skoj att få göra det idag och bra blev det!!! Hoppas hon blev lika nöjd och att hon rockar järnet ikväll......!
Helena roade Line under tiden och det gick bra det med...de är så snälla och säger att de gärna är barnvakt om jag behöver någon gång. Sånt uppskattas såklart!

Hehehe..läste idag att Linda Rosing är gravid......!!! Hon har ju nyss träffat en kille, pang boom gravid! Som hennes liv har sett ut så hinner det nog ta slut mellan dom ett flertal gånger innan ens ungen är född. Lycka till säger jag bara..och jag menar det...för barnets skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback