Mysigt med regn ändå!



Line och jag lever solo varje dag nu när Petter jobbar från morgon till sen kväll...hinner knappt träffas men jag och Line roar oss så bra själva, fast vi saknar han såklart!! Idag tittade vi ut genom fönstret på regnet som öste ner....


...och så tittade vi på bolibompa. Idag visades en film om en katt som var med om ett äventyr. Line tyckte den var sååååååå rolig. Asgarvade verkligen...typ hela tiden...!!!

Nej nu vill vi ha lite sol igen..så inte brännan man lyckats få hinner försvinna igen....! Men jag får väl bättra på den på Mallis sen...fick biljetten idag!!! LÄNGTAR!!!

Nej, nu blir det mat. Pasta med kräftstjärtar och creme fraiche (tomat och basilika) och så lite riven ost på det! Mumsigt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅÅÅÅÅÅÅHHHHH Gud vad gott det där såg ut!!!

Jag älskar kräftstjärtar! MÅste få receptet!!

2009-05-05 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback