Brist på fantasin!!!

Tjejsnack TEMA: Barndom

(Snott av Anneli!)
1. Ditt första barndomsminne?
Svårt att minnas det första...men jag minns att jag ofta satt på bänken hemma vid radion och sjöng till The pinks.

2. Vad samlade du på som barn?
Suddgummi, manicklar (kommer ni ihåg dom..?)

3. Vad lekte du för lekar som barn?
Lekte mycket med barbie och dockor...med oxå i sandlådan. Lekte mycket "häst" i skogen.

4. Var du ett snällt eller busigt barn?
Ett snällt barn! Såklart............

5. Har du någon slags relation med någon barndomsvän ännu?
Min kusin och vän Annmari och jag växte ju upp ganska så nära varandra och lekte mycket som barn...och vi "leker" fortfarande ofta.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hos oss heter manicklarna KASTISAR! Men i Alingsås kallas dom för manicklar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback