Just ja...

Glömt berätta att jag gjort en liten ändring på mitt namn. Numera stavar jag mitt namn med e som de flesta andra. Marie!!!! Har skickat in min ändring till skatteverket så nu väntar jag bara på en bekräftelse...så nu vet ni hur ni ska stava mitt namn härdanefter...!

Pyntat klart nu...jag är ju inte den som byter gardiner och tar fram 100 tomtar som ska stå överallt men julstjärnorna och stakarna är på plats. Mysigt!!!! Ska inhandla ett par stjärnor till sen så är vi klara...lite ljus i trädgården ska vi oxå fixa! Line tyckte det var så fint med "ljusbollen" i hennes rum!

Line har ej haft feber idag så det var ju skönt att det gick över så fort....!!! Vi har ändå varit inne, lekt, tittat på tv och läst böcker. Kunde nog ha tagit emot föräldragruppen idag men det var ju svårt att veta igår hur länge hon skulle ha feber.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback