Frågor!!!

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?

Svar: Mest lugn.

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?

Svar: Solsemester........!

3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Svar:
Lever nog ganska så likt det liv jag lever nu..förhoppningsvis mamma till 2?!?!?


4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?

Svar: Periodvis kan jag läsa massor med böcker. I somras läste jag 6 böcker efter varann utan uppehåll. Nu är jag i en svacka och läser ingenting. 

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?

Svar: Brad Pitt.

6. Hur är du klädd just nu?

Svar: Baggy jeans och en svart topp.

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?

Svar: Tyckte om att sjunga högt och showa för andra. Gillade att leka med barbie som jag gjorde hus till med hjälp av böcker.

8. Har du åkt ambulans?

Svar: Nix.

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?

Svar: Har ingen direkt favorit...dricker det mesta ;-)

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?

Svar: Italienska.

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?

Svar: Ja.

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?

Svar: Japp...jag har stått på mej i diskussion med en annan person som ej haft samma åsikt som mej.

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?

Svar: har inte fått nån konstig present. Jo föresten en...men det kan jag inte nämna här...(hemligt)

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Svar:
Nej!


15. Vilken film såg du senast på bio?

Svar: "Flickan som lekte med elden"...grymt bra!

16. Kan du nämna tre skånska ord?

Svar: ????? Detta borde jag ju kunna...(sorry bodil..)

17. När känner du dig som snyggast?

Svar: När jag ska ut på nåt speciellt, har tid att göra mej i ordning och har nya snygga kläder på mej. Solbränd med snygg, färgstark make up.

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?

Svar: Nej.

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?

Svar: Jag brukar lura min mamma lite då och då..alltid lyckat eftersom hon alltid går på det. :-)


20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Svar:
I morse, i bilen lyssnade jag på When love takes over - David Guetta Feat. Kelly Rowland.



Kommentarer
Postat av: Bodil

Va kan du inga skånska ord:( Ajabaja hihi.

2009-10-04 @ 14:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback