Lördagkväll!!!

Tänt en brasa och nu sitter jag här framför datorn och har en skön ensam kväll framför mej. Liiite ensamt men skönt oxå. Precis lagt Line och hon somnade direkt efter mycket lek och bus hos mormor och morfar...hon var jäkligt trött och slängde sej direkt i sängen när vi kom upp...."mmm" myser hon!!! Inga problem med nattning här inte!!! Vi har varit i Skinnsberg nästan hela dagen...tog en liten promenad men brrr va kallt det var så det blev en kort en. Vi var oxå hem till min morbror och hälsade på annars mest en massa bus.

Exi, min kära hund har en knöl på bröstet. Den har växt så det blir en koll hos vetrinären förhoppningsvis nu i veckan. Usch...hoppas att det inte är nåt farligt...men man tänker ju direkt på cancer!!!!! Men hon verkar ju må bra iallafall...tur det!

Köpte en assnygg tunika i fredags som jag inte använt än och så idag hittade jag en pärla ifrån den på min säng. Trist trist...går väl att sy fast men snacka om pillergöra och den är ju ny...ska inte behöva lossna då! Ibland har jag sån jäkla otur med mina kläder och skor...de går sönder eller blir märken...är det jag som är oförsiktig???? Detta plagg kosta 450 kr så den var ju inte så billig heller.....grrr........


Kommentarer
Postat av: sussie

Jag hade gått tillbaka med den o bytat, du har ju inte ens använt den så ska det ju inte vara =) Ha en trevlig kväll kramis

2009-10-03 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback