Nöjd...

...med klippningen och den nya hårfärgen ska jag strax gå och lägga mej.

Sovmorgon i morgon sen väntar en lång dag med matte föreläsning efter jobbet. Osugen som fan på det just nu men det är bara att ta sej dit, lyssna, försöka att inte somna och sen så är även tisdagen gjord. Ibland hamnar man i en svacka då man helst av allt bara vill stanna hemma och slippa gå till jobbet. Alla är vi ju där ibland.... Jag befinner mej lite där nu känner jag. Vill vara hemma med Line, gå i mysbyxor hela dagen och kura i soffan. I morse när klockan ringde halv sex var det motigt att ta sej upp. Ville vabba och vara hemma med Line men eftersom Petter inte hade något jobb så fick han vara hemma. Såklart...

Sen när jag väl var på jobbet och jag är mitt i allting så känns det ju bättre. Jag har ju som sagt ett jätte bra jobb och jag är verkligen tacksam över att jag har ett jobb överhuvudtaget men ibland finns det bara viktigare saker man vill göra. Att vara med Line är för mej just det!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag in till Line...lukta lite på henne...pussa på henne...sen ska jag sova!!!

Sov så gott!!! Förhoppningsvis är det med lite lättare steg jag tar mej till jobbet i morgon!!!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Nyfiken på hur resultatet blev!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback