Bästa tidningen enligt mej...


Underbart när denna tidning ligger i brevlådan när man kommer hem!!! Läste direkt intervjun med "Vimmelmamman Lotta Grey"....följer ju hennes blogg och hennes kamp mot cancern sedan ett tag nu och jag blir alltid så berörd när jag läser hennes tankar, om skräcken att hon kanske ska dö och lämna sin lilla son och kära man. Hon väntar på besked i morgon ifall cancern spridit sej eller inte.......tänk att leva med den ovissheten....!!! Håller alla tummar för henne i morgon!!!

Hennes blogg :
Vimmelmamman....en stark kvinna!

Skönt..idag är det inga möten eller sena kvällar på jobbet. Ingen träning heller utan bara en soft kväll hemma med familjen. Och så är det fredag i morgon, löning och jag slutar tidigt. Härligt!!! Ska förbi gymmet när jag slutar i morgon sen blir det"FREDAGSMYS".........!!!




Kommentarer
Postat av: Sussie

Läser också hennes blogg, o känner som du :( fruktansvärt!! Ha en bra helg kram o puss till Line från b.bus

2009-09-24 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback