Den jobbiga delen av veckan är gjord!

Föreläsning ikväll...om neuropsykiatriska funktionshinder. Adhd, Autism, Add ja, finns flera! Intressant men det var synd att den var nu på kvällen när man egentligen velat ligga hemma i soffan. Första timmen gick bra sen vill inte  mina ögon längre...känns jobbigt att sitta och gäspa när någon står och pratar.

Mamma var hit, hämtade Line på förskolan och var barnvakt när jag var iväg eftersom Petter jobbar till i morgon.
Nu sover Line och jag ska efter detta inlägg lägga mej i soffan...mätt är jag efter att ha klämt i mej massor med choklad. Blev såååååå sugen idag att jag helt enkelt inte kunde låta bli... ajabaja....

På lördag ska jag och Petter ta en heldag i Västerås. Bara han och jag...lite mystid för oss!!! Shoppa lite och så blir det mat och bio, "Flickan som lekte med elden". Längtar sååå efter att få se den filmen....tror den är grym!!!

Nu blir det soffan................sen sängen..............zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



Kommentarer
Postat av: sofie

låter mysigt! jag vill också JÄTTEGÄRNA se den snart! hoppas den e lika bra som den första! :)

2009-09-24 @ 20:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback