Det bästa på dagen!!!

När jag kom hem från jobbet idag och hade öppnat dörren hörde jag spring från två par snabba ben. En Line kom farandes med ett stort leende och armarna öppna för en bamse kram. Vilken känsla! Att komma hem efter en lång dag och få ett sånt välkommande är det bästa som finns. Det går inte att beskriva hur det känns..........men ingen känsla är starkare än den.

Nu sover Line och jag och Petter sitter vid våra datorer som de datanördar vi är....ja, vi har ju varsin nu!!! Ha ha ha ni skulle se oss...tysta sitter vi mitt emot varandra......ibland händer det att vi säger nåt ord eller två men annars..........tystnad!!!

:-)

Kommentarer
Postat av: sandra

Hmmm....2 par snabba ben...=4 juh...var Petter hack i häl på Line för en kram...

(Sorry, mattefröken är i farten)



Men jag förstår känslan, den övervinner allt som har hänt den dagen! :)

2009-09-21 @ 21:50:55
Postat av: Mari

han var kramsjuk han oxå!! ;-) alltid!!!!

2009-09-21 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback