Återfunnen tack och lov....

Ska snart gå och lägga mej. Trött efter en lång dag, jobb + apt. Vi håller på att göra om i vårt målarrum så vi måste rensa och få bort en del saker. Tror det blir riktigt bra när vi blir klara och jag tror barnen kommer få lite mer "skaparglädje".

I morgon jobbar jag bara några timmar sen ska jag till kvinnokliniken i Västerås på återbesök, hade ju cellförändringar förut och det måste kollas igen. Tror det är sista gången nu som jag måste dit på koll och förhoppningsvis är det lugnt även denna gång.

Fick panik idag när jag trodde att jag hade tappat bort min förlovningsring. Plötsligt såg jag att den inte satt på fingret och eftersom den åkt av TVÅ GÅNGER tidigare idag!!!!!!! så tänkte jag bara " nu är det kört, den är borta". (När det är kallt så smalnar mina fingrar och eftersom mina fingrar är helt raka så glider den av...jätte drygt) Jag och Petter började leta, överallt där den kunde tänkas ligga...tillslut hittade jag den i soffan mellan dynorna.........PUH...vilken tur...!!! Så nu får den sitta på andra ringfingret som är lite tjockare...!!!!

Nu ska jag gå och lägga mej. Läsa lite i Mama och sen zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback