Fredag.......

Jag behöver väl inte skriva hur det känns?!?!?!


Fikat på stan idag med Annmari och barnen...äntligen fick vi ihop det och kunde samtidigt. Flera gånger som vi tänkt ses och så har nån utav oss inte kunnat. Tyvärr ses vi alldeles för sällan nu förtiden. Line, Erik och Adam hade jätte skoj tillsammans, sprang omkring och busade.
Träffade på min pappas kusin från Finland som är här och hälsar på igen. Han träffade kärleken sist han var hit så vi lär nog se han en hel del framöver. Kul!!! Han och hon såg såå kära ut!

Vi har bytit säng till Line så det blir spännande att se hur detta kommer gå...det är kanske slut på alla lugna kvällar och nätter nu när hon kan gå upp själv!!!! Vi får väl se...

Min kära kollega kom förbi med "riktig" hostmedicin och dessutom fick jag en burk med kräftor!!!!!!! Så snällt!!! Hoppas hostan försvinner nu......................!!!

Nepp..mys i soffan med Line nu!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback