LÅÅÅÅÅNG...

....vecka har det varit. Att det är fredag i morgon är en stor lättnad........! Att jag haft svårt att sova har gjort sitt och på jobbet har jag inte känt mej riktigt "med". Fått räkna till tio många gånger........... :-)

Lines ena "fjöken" sa idag: "Är Line verkligen sur och grinig någon gång? Hon är ju glad hela tiden?" HAHAHA det har man ju hört förut. Att Line är en glad tjej är allmänt känt men visst har hon humör, ibland...men det är mest vi som får se det.......!!!! Jag är stolt över att jag lyckats få en sån underbar tjej....men jag tror nog att vi uppfostrat henne väl oxå. Man får inte glada, nöjda barn utan att anstränga sej som förälder........!!!!


Inte bara jag som var trött idag...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback