Tröttis.......

Shit va jag känner mej trött idag. Helst av allt vill jag bara lägga mej och sova...men det går ju inte när man har en pigg 2- åring hemma. Men myst i soffan har vi gjort ett tag nu så det var skönt,tittade på "nicke nyfiken filmen".

Mamma kom hit i morse så jag kunde åka till Lindgården på "klädbytardagen". Fick tag på fodrade regnbyxor + jacka, 2 t-shirtar och 2 klädhängare med djurmotiv. Jätte mycket folk var där och sålde och ännu mera var där och köpte. Verkligen en lyckad grej och man får mycket för lite pengar- toppen!

Sen tog vi en promenad och efter det bjöd jag mamsen på lunch.

Nu ska jag fixa middag till Line....tack och lov har jag rester så matlagningen slipper jag..tur det.....!!!

Måndag i morgon och en fullspäckad vecka ligger framför mej (kanske därför jag känner mej så trött) möten, föräldramöte(på mitt jobb) och föreläsning....!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback