Vad är detta?

Hosta har jag haft ett par dagar nu...värst har det varit på nätterna. Petter låg på soffan i natt för att slippa höra mej.

Idag på jobbet fick jag huvudvärk och senare började jag dessutom känna mej varm. Skit dålig kände jag mej och tankarna var ju direkt att jag drabbats av fluensan...!! Shit liksom....
Hemma kollade jag febern och den visade 37, 8...lite feber alltså men inte så mycket som jag hade trott...kändes som jag hade 40 minst. Nu har den sjunkit lite och jag känner mej om inte helt bra men piggare iallafall. Får se under kvällen, natten hur det blir...men man blir ju lite osäker..vill ju inte vara hemma om jag ej har feber men vill inte gå till jobbet, bli riktigt sjuk och så har jag kanske smittat andra.

Nä, lägga mej i soffan nu...........



Kommentarer
Postat av: Bodil

Krya på dig!!!! Tyvärr e de så nu i dessa tider blir man sjuk så tänker man direkt Svininfluensan.

Kram

2009-09-08 @ 04:50:08
Postat av: petra

Krya på dig vännen! Kram

2009-09-08 @ 13:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback