Det närmar sej...

En era är snart slut. Har ju varit 20-någonting typ i evighet nu och snart är jag alltså tjugiotio!!!!
Det känns väl okej men lite konstigt.....!!! Känner mej inte speciellt gammal men jag minns när man var yngre, då tyckte man att man var super gammal när man var 30...så nu vet jag hur alla tonåringar ser på mej.....

Ska jobba i morgon sen kommer mamma och morbror Jan-Erik hit på middag. (Pappa är ju fortfarande på sin fiskeresa så han kommer inte..) och så på lördag kommer mina härliga vänner!!!! Kan inte bli bättre....

Lines första dag på förskolan gick bra!!! Hon vaknade med ett leende och skuttade upp ur sängen innan jag ens hann säga god morgon. På förskolan fick jag en snabb kram och en puss sen vinkade hon glatt i fönstret!!!! Då kändes det lätt att fortsätta till jobbet.

Ska lösa lite mord strax...."morden i midsomer"....



Kommentarer
Postat av: Gautejenny

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback