Jag har haft en toppen födelsedag!!!

De har sjungit för mej på jobbet, jag slapp teatern som alla i förskolan ska se ikväll, jag fick fina blommor och presenter av min morbror och mamma, fick blombud och choklad av världens gulligaste Petter och en parfym från Petter och Line, den eviga presenten (tatueringen) som Petter och hans pappa + familj betalade har jag ju redan fått, Presentkort på smycka av min mamma, pappa och bror + familj, presentkort på bokia av Petters faster Ulla-caisa + kusinerna!!!! Många kramar och gratulationer via telefon, sms och facebook!!!!! TACK ALLA NI!!!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis från oss här i Malmö !!

Hoppas du har haft en bra dag :)

Postat av: Marie

Tack Jenny och hälsa de andra oxå!!!

2010-08-12 @ 22:03:04
Postat av: Magdalena

Åh, det verkar som om du har haft en bra dag!

2010-08-13 @ 14:00:22
URL: http://muumaggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback