Sista semesterveckan....

Förutom att vi varit till Avesta en sväng idag har vi mest varit inne och slappat. Line fick två filmer så dom har hon tittat på. Vi köpte "landet för länge sedan 2", och hon älskar den lika mycket som ettan. Just nu sitter hon och äter godis...på en tisdag...?? jag vet, vi har inga regler nu :-)!!!
Nu lyxar vi till det ordentligt de sista dagarna!!!!

Att jag ska iväg och jobba på måndag vill jag bara förtränga. Det är inte jobbet i sej som jag inte vill tillbaks till utan det är livet utan plikter och tider att passa som jag inte vill ska ta slut!!!!!!!!!!!!!!!

STANNA TIDEN NU TACK!!!!



En kul sommarbild på Line! Foto: Magdalena!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Å, bilden på Line blev verkligen fin! Bäst att passa på att ta kort när hon är glad och vill vara med på kort... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback