Dag 18: Min favoritfödelsedag!!!

Varje födelsedag när man var liten var väl en favorit på något sätt. Det var ju verkligen speciellt att fylla år då och nu är det bara en påminnelse över att man blir äldre, att man måste baka och fixa. Inte så mycket mer än så. Men en favorit födelsedag som inte var så länge sen ändå var när jag fyllde 25. Det var en lördag och jag hade först firande för min familj och så på dagen och sen på kvällen kom många av mina härliga vänner!!! Det var en skoj kväll!!!

Såklart ligger dagen då jag hade min 30 årsfest högt på listan oxå men festen var ju inte på min födelsedag så det räknas kanske inte. Även dagen då mina kollegor överraskade mej med cokart och spa är ju en favorit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback