Dag 30: Ett sista ögonblick!!!

Sista inlägget på denna utmaning. Det har väl varit kul?????? Nu vet ni förhoppningsvis nåt nytt om mej....
Svårt har det varit ibland för det var rätt djupa frågor och ibland är man inte riktigt på humör för sånt.

Okej, ett sista ögonblick:

Det händer hemska grejer hela tiden men just 11 september 2001 är en dag jag aldrig kommer glömma. Jag minns hur jag satte på teven och ser hur ett flygplan åker in i ett stort torn och det exploderar. Jag och mitt ex tror först att det är en film eller nåt innan det slår oss att det verkligen hänt, bara för några minuter sen. Mitt ex pappa ringer, oxå han har sett på tv och jag minns liksom hur vi satt i vardagsrummet och helt chockade ser på detta klipp som visas om och om igen....Det var så overkligt och då var vi inte ens där....man kan ju inte ens föreställa sej hur det upplevdes för dom som verkligen var berörda, som var där.








Kommentarer
Postat av: Magdalena

Det har varit intressant att följa din utmaning...

Jag kommer också ihåg vad jag gjorde 11/9-2001... Skrev och klarade teoriprovet till körkortet den dagen! Fick reda om det när jag kom hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback