Gårdagen och Dag 15!!!

Hann ej blogga igår. Efter jobbet var jag till frissan och sen skyndade jag mej hem för att göra mej i ordning och sen kom Ullis. Det blev drinkar och idol innan gubben där "Mustasch" spela. Hade riktigt skoj!!!

Idag har vi lekt ute i snön och spelat "pettson och Findus" på datorn.


Dag 15: Mina drömmar!!!

Inför framtiden drömmer jag om att fortsätta vara lycklig. Att få vara frisk och trivas med livet. Att min familj och alla jag tycker om får vara friska. Att det kommer gå bra för Line med allt som hon kommer få vara med om.

Såklart drömmer jag om att vinna pengar så jag kan resa, shoppa obehindrat och fixa huset precis som jag vill ha det, köpa en ny snygg bil. Kunna jobba mindre och ha mer tid för annat. Trygga framtiden för min familj.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback