Bra film!!!

Kollade på "yes man" medan jag tränade på crosstrainern!!! (tiden gick fort..)

Iallafall....super rolig film. Jag gillar Jim Carrey och den här var lika bra som de flesta andra av hans filmer. Det är min humor så är det bara....

Efter det käkade jag köttfärspaj, fått ett nytt recept av min kollega och den var verkligen mumsig....blev lite stressigt bara när jag och Line kom hem efter klockan fem och hade det projektet framför oss när vi helst ville ha maten färdig när vi kom hem. Line var super trött efter en hel dag på förskolan och jag med.....
Men den var god och nu har vi mat i morgon oxå!!!

Jaha..jobb i 2 dagar till sen är det helg! Ska bli så skönt och för första gången på ett tag nu så är Petter ledig både fredag och söndag!!! Yippie.............





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback