Det blev en film istället...

Jag gav upp melodifestivalen efter några låtar!!! Brukar ju gilla detta spektakel men igår var jag inte sugen på det, inte kul att glo ensam och tyvärr var det många dåliga låtar. Kul med Dolph iallafall...!!!

Idag har mamma varit hit. Vi gick ner på stan, handlade och sen hem och åt lunch och fika. Skönt med lite sällskap för det känns ensamt när Petter jobbar varje helg.... :-( !!!

Line tittade på alfons åberg tidigare..."vem spökar", efter det var det bolibompa och då handlade det oxå om spöken...efter det kunde hon inte prata om annat "spöken....där.....titta"...och så pekade hon in i matsalsrummet och såg rädd ut. Hon ville att vi skulle gå och titta och vi fick ringa mormor och berätta. Nu har hon hört många gånger att spöken finns INTE så nu har hon iallafall släppt det!!!! Gullunge....!!!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Såg du Salem?

Han är söt... Såg han i Vara konserthus i höstas...

Postat av: Marie

jag såg ej han men jag gillar han så det var skoj att han gick vidare!!!

2010-02-09 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback