Ikväll blev det melodifestivalen!


Lyssnade faktiskt på alla bidrag! Darin var bäst!!! Söt att titta på oxå ;-)Vilka ögon han har den där grabben! Jag antar att han kommer gå långt, många småtjejer och så jag som ringer och röstar!!! Gärna för mej, det verkar inte som någon annan varit bättre iallafall.

På kvällen hade Line lite feber....inte mycket men vi får väl se hur det utvecklar sej, lite hostig har hon varit oxå så våra planer på busborgen i morgon får vänta till någon annan dag, men vädret hade kanske stoppat oss ändå! Det har verkligen snöat hela dagen....jag och Line har kollat ut genom fönstret och ingen av oss har längtat ut. Vi har varit inne och myst, lekt och tittat på film. Line älskar att ligga i saccosäcken och titta på Ige age 3. Inte mej emot...jag älskar sid!!!

Nu ska jag lägga mej och läsa "snömannen", min bok denna vecka. Super spännande och det bästa är att den är rätt tjock så den räcker ett par dagar till iallafall!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback