Kollar på webb tv!

Tiger står med ett papper i handen och läser sin ursäkt till familjen, fansen och alla andra. Jag tycker det är en konstig situation..klart som fan att han ska be Elin och sina barn om ursäkt men om man är kändis och gör något jävligt dumt, måste man verkligen be hela världen om ursäkt? Om jag gillar golf och tycker Tiger är bra, slutar jag titta för att han gjort bort sej...NEJ! Han är ett svin men jag tycker det är patetiskt att han måste stå där och säga förlåt. Jag tror knappats att han har valt detta själv utan det är väl påtvingat för att inte helt förstöra sin karriär och det är löjligt!!! Var och varannan man är otrogen och han är knappats den enda eller den sista! Man skulle behöva sända "förlåt mej tal" från kändiseliten varje dag!!!

Coolt som fan..Anna Haag tog silver!!! :-) svenskarna är bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback