Är jag ensam hemma eller??

Efter jobbet hämtade jag Line på förskolan och sen drog vi ner på stan. Köpte en snygg svart bolero på Franzen`s som jag sett i skyltfönstret när jag varit på väg till jobbet. Inte ofta jag är in i den butiken men faktiskt har de lite snyggt...!!! Sen hem och Line började leka efter lite mellanmål...

Sen har jag städat, Line har lekt.
Surfat på internet, Line har lekt.
Fixat med tvätten, Line har fortfarande lekt.
Nu lagar jag mat och fortfarande så sitter Line och leker...Hon säger nästan ingenting....helt inne i sitt duplobygg och jag får knappt svar när jag frågar henne nåt.

Jag måste ha världens självständigaste tjej!!!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Caisa

Hej i vinterkvällen!

Ni har en trygg,lugn och lycklig liten tjej!! Så roligt att följa hennes liv och utveckling.Längtar efter att få träffa er igen,men snart är det:SOMMAR..............gonattkram från "gammelfastern".

2010-01-26 @ 21:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback