Fredag!!!!!!!!!!!!!!!!

Så jäkla nöjd över att denna vecka är över...den har varit jobbig. Jag har varit extra trött och tre kvällar har jag knappt hunnit träffa Line för sena kvällar på jobbet. Fredagslugnet har infunnit sej nu iallafall, Line och jag har ätit middag och efter det fick Line såklart lite gott gott...ostbågar är favoriten just nu!!! Nu ska vi snart ta en dusch och sen när Line somnat ska jag njuta av att vara helt själv!!! Tomt utan Petter såklart men ibland är det skönt med tystnaden!!! Den har liksom lyst med sin frånvaro den här veckan!!!

Så vackert det är ute just nu...träden ser magiska ut med den vita snöfrosten på sina grenar!!! Sverige är bra fint ibland!!!

Ha en skön kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback