Ni måste läsa dom!!!!

Läst ut "mamma pappa barn" nu....tog 3 dagar men helst hade jag velat läsa ut den i ett sträck. Så jäkla bra....Spänningen höll i sej från början till slut, fick rysningar över hela kroppen när jag läste upplösningen!!! Ni som inte läst "pepparkakshuset" och så denna måste bara göra det!!! Bästa böckerna jag läst på evigheter....ja, kanske någonsin!

Nepp,,,dusch nu sen sängen! Tog en promenad efter jobbet och sitter fortfarande i understället! Så sexig man känner sej!!! ;-)

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Spännande....Vilken författare är det? Är pepparkakshuset första boken? Kanske nån man ska läsa då. Hoppas det är bra med er. Kramen

2010-01-26 @ 13:49:44
Postat av: Marie

Carin Gerhardsen heter författaren och pepparkakshuset är den första!!! Nu hoppas jag att det kommer en tredje snart!!! Du måste bara läsa dom!!!

kram

2010-01-26 @ 15:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback