Tisdag...

...jag kommer hem vid fem och hittar Line vid diskbänken i full färd med att leka med vatten med sitt matskedsmått. Super nöjd!!! I bland fyller hon måttet med vatten och dricker "mmmm" säger hon då "gott".....
Världens härligaste grej att komma hem!!!

Har suttit vid kaminen, i Lines sacosäck (bra köp för hela familjen...) njutit av brasan och läst " I de lugnaste vatten" av Viveca Sten. Helt besatt av att läsa böcker just nu...när jag läst en bok så tar jag genast en ny och börjar läsa. Det finns ju så många bra böcker och mordgåtor är ju helt klart favoriten!!! Jag skiter i alla tv-program och jag skiter i "ansiktsboken"...nja...nästan iallafall..................Måste läsa!!!!!!!!!!!!!

Det som är perfekt är att vi på jobbet har en bokhylla med pocketböcker som vi samlat på oss hemma och tagit med. Har gått i genom de flesta nu men det fylls ju alltid på...och så fick jag pocketböcker i julklapp!!! :-)

Annars...är jag förutom lässugen....FESTSUGEN....Har inte varit på fest, inte druckit en droppe alkohol (typ) sen i början av oktober så nu ni....börjar partytjejen i mej att vakna upp....planerat lite med Annmari så den 29 januari ska vi värma upp med singstar och sen på fest hos Anneli. Ska bli super kul och jag längtar redan..... :-)

HA EN BRA TISDAG KVÄLL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback