En resumè av semestern so far....

2 veckor har jag kvar av min semester!!! Känns helt okej även om jag såklart skulle kunna vara ledig mycket längre än så, vem skulle inte kunna det liksom???? Men jag tycker vi har gjort mycket, haft toppen väder och njutit så mycket det bara går av att vara lediga tillsammans. Träffat många av våra nära och kära men oxå gjort mycket på egen hand, bara vi tre. Badat mycket och Line har förvandlats till en riktig fisk som bara älskar att slänga sej i vattnet. Vi har inte grejat så mycket med huset eller gjort andra "tråkiga" måsten utan vi har mest softat och tagit dagen som den kommer. Och det tycker jag är allra viktigast...nu har vi ju som sagt 2 veckor till så dom veckorna kommer kanske bestå av annat än bara bad, sol och utflykter. Kanske hinner vi greja lite med sånt vi vill få gjort, vi får väl se...

Härligt har vi det iallafall.....!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback